Zakład zegarmistrzowski nie jest do polecenia,pracownicy tegoż zakładu nic nie potrafią zrobić zegarek reklamowalam kilka razy ponieważ źle był naprawiony i co odebrałam to był coraz gorszy,a twierdzili że jest dobry kłamią oszukują klienta i cały czas wmawiają same bzdury żeby było po ich myśli.Ludzie nie korzystacie z ich usług bo cokolwiek zaniesiecie odbierzecie w gors,ym stanie jak bylo,ludzie którzy tam pracują to partacze którzy nic nie potrafią jedynie co potrafią to brać kasę nie uczciwie bo nie naprawili a popsuli,a szef firmy im na to pozwala nic z tym nie robi czy to jest uczciwe,powinien ich zwolnić i przyjąć ludzi którzy coś potrafią zrobić nie zepsuć i narazić klienta na straty pieniężne i sprzętu która oddał do naprawy.Ten zakład nie powinien tam istnieć,a przynajmniej nie z takim składem pracownikow
Porządna i fachowa obsługa pracownicy są ok ale jak odebrałem zegarek miał dekiel trochę w rysach
Zdecydowanie nie polecam … Prosta usługa skrócenia bransolety w fabrycznie nowym zegarku zakończona uszkodzeniami !!! Obsługa stwierdziła , że przecież kiedyś i tak się porysuje a poza tym to bardzo miękka stal. Radzę szukać kogoś kto potrafi wykonywać takie zlecenia a nie firmy która uszkodzi Ci nowy zegarek i jeszcze za to skasuje …
Podczas wymiany baterii koperta oraz dekiel zostały poobijane i porysowane. Zegarmistrz stwierdził, że nie dało się inaczej ponieważ stalowe elementy się rysują. Absolutny brak profesjonalizmu i zrobione wszystko na odwal się. Zegarek, który nie miał najmniejszego otarcia teraz stracił dużo na wartości rynkowej. Omijać szerokim łukiem.
W salonie postanowiłem wymienić pasek oraz bezel do mojego Casio, a w międzyczasie zdecydowałem się na zakup zegarka Adriatica. Fachowe doradztwo oraz miła obsługa sprawiła, że zakupiłem model na który z początku nie zwracałem uwagi, a okazał się strzałem w dziesiątkę. Oczywiście w tym czasie usługa wymiany została wykonana, sam zegarek podany krótki testom sprawdzającym m.in. szczelność. Sama bezel oraz pasek cenowo niewiele drożej niż na allegro (gdzie nie mam pewności co do źródła pochodzenia), a usługę wymiany otrzymałem w gratisie. Salon polecam i na pewno niedługo Państwa odwiedzę w celu nabycia kolejnego zegarka. Edit: Tymczasowo muszę zmienić na jedną gwiazdkę, ze względu na pracownika (na oko gość około czterdziestki) oraz dziwne podejście do klienta. Mój znajomy był u Państwa miesiąc temu i za wymianę baterii płacił 20 zł. Jakieś 2 tygodnie temu za wymianę zapłaciłem 40 zł, a klient który minął mnie w drzwiach i zapytał o tę samą usługę, usłyszał już 60 zł. Jak dla mnie to przypomina cennik u księdza, gdzie nikt nie wie, jaka będzie ostateczna cena usługi. Nie wiem czy to jest firma rodzinna, ale takie krzywe sytuację wpływają na renomę firmy, która ma długą historię.
Opinie klientów o firmie Rybiccy. FH. Salon zegarmistrzowski są zróżnicowane. Sklepy z opinią negatywną wspominają o problemach z jakością napraw i usług, natomiast opinie pozytywne zaznaczają profesjonalizm obsługi oraz szeroki wybór zegarków. Mimo różnorodnych doświadczeń, firma nadal przyciąga klientów ofertą zegarmistrzowską oraz sprzedażą ekskluzywnych zegarków.
Firma Rybiccy. FH. Salon zegarmistrzowski mieści się w centralnej części Częstochowy, w pobliżu alei Wolności. Okolica charakteryzuje się dużą liczbą sklepów i restauracji, co sprawia, że jest to ruchliwy i często uczęszczany obszar miasta.
Zachęcamy do kontaktu z firmą Rybiccy. FH. Salon zegarmistrzowski poprzez numer telefonu 34 368 01 41, odwiedzenie strony internetowej rybiccy.pl oraz bezpośrednie odwiedziny w siedzibie firmy przy alei Wolności 19, 42-202 Częstochowa, Polska.