Kupowałam ozdoby do włosów , w dość dużej ilości w sklepie internetowym. Wszystko się zgadzało-z wyjątkiem ilości zamówionych przeze mnie ozdobnych klamerek do włosów. W momencie zamawiania przeze mnie-na stronie widniały 2 klamry w opakowaniu, za podaną cenę. Otrzymałam 1 klamrę w opakowaniu -i obecnie taka właśnie ilość faktycznie figuruje na stronie . Nie jestem w stanie udowodnić, że było jak mówię, bo w trakcie zamawiania nie robię kopii stron( a obecnie właściwie wszystko kupuję przez internet i nigdy się z taką sytuacją nie spotkałam ). Pani, która ze mną rozmawiała stwierdziła, że zasugerowałam się zdjęciem, na którym widnieją 2 spinki. Tylko, że ja sprawdzałam te akurat pozycje kilka x przed zamówieniem( ponieważ zależało mi na konkretnej ilości), a nawet zasugeruję odważnie, że potrafię czytać ze zrozumieniem i nie kupuję ilości produktów na podstawie przedstawionych obrazków. Dla mnie strata niewielka, niesmak duży. Wystarczyło po prostu przeprosić ( bo błędy się zdarzają), a nie zrzucać winę na niekumatego klienta. Sklepu nie polecam Przeczytałam odpowiedź właścicielki firmy….Zastanawiałam się, czy warto kontynuować na tym poziomie, ale chyba muszę. . Moje rozdęte ego ze wstydu schowało się w kącie i nie może się pozbierać …..Naprawdę jestem pod wrażeniem umiejętności stosunkowo mało subtelnego sposobu obrażania zasadnie ( w mojej opinii ) niezadowolonego z usługi klienta. Nieśmiało dodam że w pierwszej reklamacyjnej rozmowie sama- prawdopodobnie właścicielka firmy -przyznała, że błędy na stronie zdarzają się i bywa nimi wręcz zadziwiona ( jak się oczywiście później okazało- NA PEWNO nie w tym przypadku ???) . Potem rozmawiałam z osobą pakującą paczkę ( bo tak zaanonsowała mi ją Pani , którą rozmawiałam najpierw ) i faktycznie po jakimś czasie nie chciałam już wysłuchać ponoć nieskazitelnej , trzydziestoletniej historii firmy …( hm….jak się dowiedziałam-uparcie szłam w zaparte i ponoć nie słuchałam argumentów, nie dając dojść do słowa). Przykro mi, naprawdę . Moje ogromne ego kaja się i proponuje zapoznać się z innymi moimi opiniami, albowiem są firmy i sklepy, które potrafią mu sprostać, nawet na pięć gwiazdek, ( choć czasem chętnie poza skalą dałabym dziesięć , ale to kwestia rzetelności świadczonych usług i podejścia do klienta, czyli- każdemu według zasług) . Wydaje mi się , że jako klient mam prawo do własnej oceny, nawet krytycznej , i dla mnie w tym przypadku w pełni uzasadnionej , bez narażania się na osobiste, mało uprzejme wycieczki ze strony pracowników lub właścicieli sklepu. W innych złych opiniach o sklepie też wina była ( jak przeczytałam) po stronie przewrażliwionego klienta Również bardzo serdecznie pozdrawiam- mega niezadowolony klient z podobno nieuzasadnioną złą opinią wydaną sklepowi i rozdętym nieprzytomnie ego. Nie tylko nie polecam tego sklepu- ale szczerze odradzam, bo chyba nikt za własne pieniądze nie chce by go obrażano
Moim zdaniem obsługa w sklepie w Galerii Jurowiecka jest przyjemna. Duży wybór kolczyków, wisiorów. Ceny przystępne na każdą kieszeń. Fajne pomysły na prezenty dla bliskich i znajomych. Nie zgadzam się z poniższymi opiniami. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Polecam sklep z biżuterią bo warto
Biżuterię w sklepie Doris kupuję już od prawie dwóch lat i nigdy się nie zawiodłam. Bardzo dobra jakość i przystępne ceny. W galerii Zielone Wzgorza Pani obsługująca klientów bardzo miła i pomocna ☺️ Jak najbardziej polecam!
Bardzo często kupuje w galerii Zielone Wzgórza i muszę stwierdzić ze obsługa bardzo pomocna i bardzo miła , nigdy się nie zawiodłam . Jedyny kłopot który miewam to przeogromny wybór wszystkiego pięknych kolczyków , naszyjników poprostu wszystkiego na codzień i na okazje .Serdecznie polecam każdej Pani
Duży wybór eleganckiej i ciekawej biżuterii. Kupuję od dawna i się nigdy nie zawiodłam Kolczyków do piercingu też jest sporo do wyboru, obsługa miła jak zawsze ☺️ Polecam!